środa, 8 lutego 2012

Oglądając zdjęcia z Londynu, Nowego Jorku marzę, aby się tam znaleźć.
Tam każdy może nosić to na co ma ochotę, może łączyć przeróżne style, założyć takie buty:

I nikt nie zwróci tej osobie uwagi.Właśnie to podoba mi się w tamtejszym świecie, odwaga w modzie.
U nas w Polsce mało osób może pozwolić sobie na prawdziwą zabawę modą.
Większość  wybiera ubrania w stonowanych kolorach (biel, szarość czy czerń) i niczym się nie wyróżnia.
A wystarczyłby jeden akcent (buty, torebka )w pomarańczy, czerwieni, zieleni i inni ludzie zapamiętali by nas na zawsze.Przecież każdy z nas wie jak ważne jest pierwsze wrażenie.
                          ************************************************
Mam nadzieję, że podoba wam się mój pierwszy post na tym blogu.Dopiero zaczynam i bardzo proszę o jakiekolwiek wsparcie.Oceniajcie, komentujcie czy tam cokolwiek chcecie.
                                                *********************************
A swoją drogą, czy w takich butach da się chodzić?





2 komentarze:

  1. To prawda, ale ja już coraz więcej osób widzę "wariujących" z modą:)
    Ja preferuję płaskie, no ewentualnie leciutka platforma. Ta jest mega!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, na szczęście Polska tez się zmienia na lepsze ;)

    OdpowiedzUsuń