wtorek, 24 kwietnia 2012

Tanie nie znaczy złe!- cz.1



Wczoraj zapowiedziałam właśnie ten post i dotrzymuję słowa.
Chodząc po galeriach handlowych widzimy masę sklepów.Nagle spoglądamy na wystawę i zobaczyłyśmy piękną torbę ze skóry lub buty na 12 cm obcasie.Nie spoglądając już na nic wbiegamy do sklepu i gdy pytamy się o cenę to ciśnienie niesamowicie rośnie nam w górę- i wielce rozczarowane wychodzimy ze sklepu.Ile razy się nam to zdarzyło?A wcale nie musi tak być.
Dziś zaprezentuję wam ranking 6 sklepów, w których ubrania i inne akcesoria są na naszą kieszeń.
1. Reserved- sklep, w którym jest prawie wszystko.Mamy dział dziecięcy, męski oraz znajdziemy coś i dla młodych dziewczyn jak i dla starszych.
2.Mój ulubiony Bershka.Jestem nastolatką i po prostu uwielbiam ten sklep.
Ceny są zarówno niskie jak i wysokie.
                                               3. H&M... tam to dopiero jest masa ciuchów, kosmetyków, butów, biżuterii, toreb.
To była 1 część tego postu.Jutro będzie kolejna.Pamiętajmy o tym, że zawsze są przeceny nawet w połowie sezonu! :)

1 komentarz:

  1. Dziękuję, że o mnie pamiętasz! Zrobiło mi się tak milutko, kiedy przeczytałam Twój komentarz i uświadomiłam sobie, że są jeszcze osoby, które pamiętają o moim blogu :) Odwiedzam Twój blog regularnie i jak zwykle widnieje kolejna świetna notka. Pozdrawiam cieplutko z nadzieją, że będziesz mnie teraz częściej odwiedzać (nowe notki)! ;* http://wonderlife-kitka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń