piątek, 27 kwietnia 2012

Tanie nie znaczy złe!-cz.2

Dziś przedstawię drugą odsłonę mojego rankingu dość tanich sklepów.
Ostatnio były trzy sklepy i dziś będą kolejne trzy.Więc miejsce...
4.Cropp- byłam tam parę dni temu i muszę przyznać, że ceny są naprawdę niskie. Bardzo spodobały mi się tam płaszcze za jakieś 70 zł, wiem to nie jest najtaniej, ale jak na płaszcz to nie jest źle.
5.House-każda moja koleżanka ma chociaż jedną rzecz z tego sklepu, a ja nie mam nic. Ale ceny są tam podobne jak w Cropp'ie.
6.C&A- ostatnio dorwałam tam na przecenie piękną malinową marynarkę.Była przeceniona prawie o połowę ceny, więc jestem bardzo zadowolona.Mam z tego sklepu również kilka koszulek, których cena nie przekracza 30 zł.

Chcę podziękować jeszcze kitce, która regularnie odwiedza mojego bloga i go komentuje.
Jestem jej naprawdę bardzo wdzięczna. Bo początki wcale nie są łatwe i  kitka dobrze, o tym wie,bo sama prowadzi bloga.Oto adres:   http://wonderlife-kitka.blogspot.com/

2 komentarze:

  1. Co do tych trzech sklepów zamieszczonych w notce w 100% się z Tobą zgadzam! I muszę też powiedzieć, że ciuchy, czy biżuteria z House, Croppa, czy C&A jest bardzo dobrej jakości! Dziękuję za miłe słowa na końcu notki i jak pisałam wcześniej, regularnie odwiedzam Twojego bloga. Jest prześwietny. A co do "początków" to się zgodzę. Ważne żeby bloogerki wspierały się nawzajem wtedy wszystko pójdzie po ich myśli! Cieplutko pozdrawiam i proszę o kolejne wpisy ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za miły komentarz ;*

    OdpowiedzUsuń